Magazyn Klif drugim najlepszym custom publishing w Polsce
Kopiuj tekst

Property Management

Magazyn Klif drugim najlepszym custom publishing w Polsce

Złote Szpalty Roku zostały przyznane Magazynowi Mody Klif w 2016 roku, a w poprzednich latach magazyn otrzymał liczne wyróżnienia. Podczas tegorocznej jubileuszowej X Gali Power of content marketing jurorzy nagrodzili to wydawnictwo brązową nagrodą. O palmę pierwszeństwa Klif walczył z dwoma innymi centrami handlowymi, krakowską Bonarką i Posnanią. Złota nie przyznano.

Magazyn Klif, wzorowany na wiodących wydawanych na świecie pismach fashion, nieprzerwanie od 50 już edycji zapewnia wysokiej jakości treści i kompozycje zdjęciowe, które przedstawiają aktualne trendy dyktujące zachowania zakupowe klientów. Wydawany w dwóch wersjach, dla Domu Mody Klif w Warszawie oraz dla Galerii Klif w Gdyni, trafia do wyselekcjonowanej grupy odbiorców: stałych klientów, wyższego managementu, klientów wybranych hoteli, salonów spa, prywatnych klinik medycznych i mieszkańców wyselekcjonowanych osiedli w mieście i okolicach.

Nagrodę otrzymaliśmy za konsekwentne trzymanie standardów pisma modowego oraz eleganckie sesje fotograficzne. Uzasadnienie jurorów jest dla nas bardzo ważne i motywujące do podejmowania wysiłków w dalsze śledzenie trendów i adaptowanie ich na polski rynek

Katarzyna Milewska, Leasing Manager, Klif

W marcu i we wrześniu wraz z wchodzącymi nowymi trendami wiosna-lato oraz jesień-zima, Magazyn Klif staje się przewodnikiem po nowościach lansowanych przez polskie i światowe domy mody. Pokazuje aktualne tendencje, najnowszą ofertę najemców fashion oraz beauty, a także wskazuje najważniejsze wydarzenia społeczno-kulturalne na lokalnych rynkach. Kontent uzupełniają zdjęcia kompozycyjne i sesyjne.
Magazyn Mody Klif jest jednym z elementów szerszej strategii content marketingowej, która wprowadzona została, by wzmocnić pozycjonowanie marki Klif jako eksperta w dziedzinie mody wśród mieszkanek Trójmiasta i Warszawy. To pozycja skierowana do wymagających czytelników, którzy interesują się światem mody i cenią produkty z najwyższej półki. Magazyn od wielu lat wydawany jest przez Valkea Media.
Power of Content Marketing Awards (dawniej Szpalty Roku) jest konkursem organizowanym przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska już od dziesięciu lat. Jego celem jest upowszechnianie wysokich standardów w tworzeniu polskich projektów content marketingowych poprzez wyróżnienie i promowanie najlepszych z nich. W konkursie oceniane są projekty digital oraz print. Jury, oceniające nadesłane prace, składa się z ekspertów w dziedzinie content marketingu, public relations, projektowania prasowego, typografii, fotografii, grafiki oraz dziennikarstwa.
Powiązane artykuły
„Niewidzialna Ręka” w Kazimierz Office Center

temu

Właściciel krakowskiego centrum biurowego Kazimierz Office Center - GLL Real Estate Partners - przygotował dla pracowników biurowca akcję „Niewidzialna Ręka”. Celem akcji było zwiększenie bezpieczeństwa osób, które swoją drogę do pracy przemierzają rowerem poprzez wyposa
Klif z dwoma wyróżnieniami na Gali PRCH Retail Awards

temu

Dom Mody KLIF doceniony został za kampanię PR, z kolei Magazyn Klif  wyróżniono w gronie magazynów custom publishing. Oba projekty  realizowane były pod okiem ekspertów marketingu z Działu Zarządzania  Nieruchomościami BNP Paribas Real Estate Poland, który zarządza Domem  Mody Klif w Warszawie i Galerią Klif w Gdyni.
Znane Polki na Dzień Praw Kobiet w Atrium Tower

temu

Od 5 marca zdjęcia i krótkie biogramy m.in. Marii Skłodowskiej – Curie, Wandy Rutkiewicz czy Wisławy Szymborskiej zawisły w holu i windach biurowca Atrium Tower. W ten sposób właściciel biurowca chce przybliżyć sylwetki Polek, które stały się symbolami kultury, nauki czy sztuki oraz celebrować Międzynarodowy Dzień Praw Kobiet przypadający 8 marca.
BNP Paribas Real Estate zarządzała procesem rebrandingu centrów Pradera

temu

Dział Zarządzania Nieruchomościami agencji BNP Paribas Real Estate Poland przeprowadził proces rebrandingu centrów handlowych, które niedawno zmieniły właściciela z IKEA Centres Polska na fundusz Pradera. Nowa nazwa i nowa identyfikacja wizualna pojawiła się w polskich i niemieckich lokalizacjach.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.