Magazyn Klif drugim najlepszym custom publishing w Polsce

Property Management

Magazyn Klif drugim najlepszym custom publishing w Polsce

Opublikowany

Złote Szpalty Roku zostały przyznane Magazynowi Mody Klif w 2016 roku, a w poprzednich latach magazyn otrzymał liczne wyróżnienia. Podczas tegorocznej jubileuszowej X Gali Power of content marketing jurorzy nagrodzili to wydawnictwo brązową nagrodą. O palmę pierwszeństwa Klif walczył z dwoma innymi centrami handlowymi, krakowską Bonarką i Posnanią. Złota nie przyznano.

Magazyn Klif, wzorowany na wiodących wydawanych na świecie pismach fashion, nieprzerwanie od 50 już edycji zapewnia wysokiej jakości treści i kompozycje zdjęciowe, które przedstawiają aktualne trendy dyktujące zachowania zakupowe klientów. Wydawany w dwóch wersjach, dla Domu Mody Klif w Warszawie oraz dla Galerii Klif w Gdyni, trafia do wyselekcjonowanej grupy odbiorców: stałych klientów, wyższego managementu, klientów wybranych hoteli, salonów spa, prywatnych klinik medycznych i mieszkańców wyselekcjonowanych osiedli w mieście i okolicach.

Nagrodę otrzymaliśmy za konsekwentne trzymanie standardów pisma modowego oraz eleganckie sesje fotograficzne. Uzasadnienie jurorów jest dla nas bardzo ważne i motywujące do podejmowania wysiłków w dalsze śledzenie trendów i adaptowanie ich na polski rynek

Katarzyna Milewska, Leasing Manager, Klif

W marcu i we wrześniu wraz z wchodzącymi nowymi trendami wiosna-lato oraz jesień-zima, Magazyn Klif staje się przewodnikiem po nowościach lansowanych przez polskie i światowe domy mody. Pokazuje aktualne tendencje, najnowszą ofertę najemców fashion oraz beauty, a także wskazuje najważniejsze wydarzenia społeczno-kulturalne na lokalnych rynkach. Kontent uzupełniają zdjęcia kompozycyjne i sesyjne.
Magazyn Mody Klif jest jednym z elementów szerszej strategii content marketingowej, która wprowadzona została, by wzmocnić pozycjonowanie marki Klif jako eksperta w dziedzinie mody wśród mieszkanek Trójmiasta i Warszawy. To pozycja skierowana do wymagających czytelników, którzy interesują się światem mody i cenią produkty z najwyższej półki. Magazyn od wielu lat wydawany jest przez Valkea Media.
Power of Content Marketing Awards (dawniej Szpalty Roku) jest konkursem organizowanym przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska już od dziesięciu lat. Jego celem jest upowszechnianie wysokich standardów w tworzeniu polskich projektów content marketingowych poprzez wyróżnienie i promowanie najlepszych z nich. W konkursie oceniane są projekty digital oraz print. Jury, oceniające nadesłane prace, składa się z ekspertów w dziedzinie content marketingu, public relations, projektowania prasowego, typografii, fotografii, grafiki oraz dziennikarstwa.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Znane Polki na Dzień Praw Kobiet w Atrium Tower

temu

Od 5 marca zdjęcia i krótkie biogramy m.in. Marii Skłodowskiej – Curie, Wandy Rutkiewicz czy Wisławy Szymborskiej zawisły w holu i windach biurowca Atrium Tower. W ten sposób właściciel biurowca chce przybliżyć sylwetki Polek, które stały się symbolami kultury, nauki czy sztuki oraz celebrować Międzynarodowy Dzień Praw Kobiet przypadający 8 marca.
BNP Paribas Real Estate zarządzała procesem rebrandingu centrów Pradera

temu

Dział Zarządzania Nieruchomościami agencji BNP Paribas Real Estate Poland przeprowadził proces rebrandingu centrów handlowych, które niedawno zmieniły właściciela z IKEA Centres Polska na fundusz Pradera. Nowa nazwa i nowa identyfikacja wizualna pojawiła się w polskich i niemieckich lokalizacjach.
BNP Paribas Real Estate Poland zadba o poznańskie centrum Franowo

temu

Po raz pierwszy projekt z portfolio IKEA Centers Polska S.A. przejdzie w zewnętrzne zarządzanie. Wybudowane w ciągu 15 miesięcy i oddane w ostatnich dniach września br. Centrum Franowo to 15 000 m kw. GLA powierzchni, z czego 7 500 m kw. to powierzchnia handlowa i usługowa na poziomie 0 i 7 500 m kw. powierzchni biurowej na poziomie +1.
BNP Paribas Real Estate Poland z mandatem na zarządzanie nieruchomością Wronia 31

temu

Nowy obiekt biurowo-handlowy położony przy ulicy Wroniej 31 w Warszawie od 1 lipca wzbogacił portfolio nieruchomości zarządzanych przez BNP Paribas Real Estate Poland. Nieruchomość, o łącznej powierzchni najmu ok. 16 000 m kw., zlokalizowana jest w ścisłym centrum Woli i w bezpośrednim sąsiedztwie placu Europejskiego. Inwestorem i deweloperem projektu jest firma Ghelamco.