Klif z dwoma wyróżnieniami na Gali PRCH Retail Awards
Klif z dwoma wyróżnieniami na Gali PRCH Retail Awards
Kopiuj tekst

Property Management

Klif z dwoma wyróżnieniami na Gali PRCH Retail Awards

Dom Mody KLIF doceniony został za kampanię PR, z kolei Magazyn Klif  wyróżniono w gronie magazynów custom publishing. Oba projekty  realizowane były pod okiem ekspertów marketingu z Działu Zarządzania  Nieruchomościami BNP Paribas Real Estate Poland, który zarządza Domem  Mody Klif w Warszawie i Galerią Klif w Gdyni.

Podczas ceremonii rozdania nagród PRCH Retail Awards 2018 do  warszawskiego Domu Mody Klif trafiło wyróżnienie za Kampanię PR, w  ramach której centrum zorganizowało spotkanie ze światowego formatu  dziennikarką magazynu Vogue. Wzięli w nim udział nie tylko klienci, ale  również szerokie grono dziennikarzy i celebrytów. Jury doceniło także  Magazyn Klif, który od samego początku wzoruje się na najlepszych  wydawnictwach z segmentu fashion. Stanowi on bardzo umiejętne połączenie  ciekawych i autorskich treści, wysokiej jakości zdjęć wykonywanych  przez najlepszych fotografów modowych oraz inteligentnego, niebanalnego  stylu przedstawiania treści komercyjnych.

Warszawski Dom Mody Klif od lat trzyma rękę na pulsie światowej mody i  najnowszych trendów.

Zaproszenie  po raz pierwszy do Polski Lynn Yaeger, która jest bardzo charakterystyczną osobowością, było odważną decyzją. Tym bardziej  cieszymy się z efektów tego niecodziennego spotkania i przyznanego  wyróżnienia w ramach PRCH Retail Awards.Magazyn  Klif to część szerszej strategii content marketingowej. Tworzony z  ogromną dbałością o detale, dostarcza klientom warszawskiego oraz  gdyńskiego Klifu najwyższej jakości unikalny kontent fashion.

Zaproszenie po raz pierwszy do Polski Lynn Yaeger,  która jest bardzo charakterystyczną osobowością, było odważną decyzją.  Tym bardziej cieszymy się, z efektów tego niecodziennego spotkania. Nasz  magazyn tworzymy z ogromną dbałością, tak aby inspirował i doceniał  czytelnika. Dziś, mając za sobą 50 wydań, wiemy, że magazyn jest niemal  submarką, której wizytówką i znakiem rozpoznawczym jest jego  charakterystyczny styl, interesujące treści i własne sesje zdjęciowej

Anna Muszyńska-Gniado, Dyrektor ds. Marketingu z Działu Zarządzania Nieruchomościami, BNP Paribas Real Estate

Powiązane artykuły
BNP Paribas Real Estate rozpocznie zarządzanie 16 obiektami logistycznymi na terenie Europy

BNP Paribas Real Estate zostało wybrane na dostawcę usług zarządzania 16 obiektami logistycznymi o łącznej powierzchni wynoszącej ponad 600 000 mkw. zlokalizowanymi w pięciu krajach europejskich. Ta strategiczna umowa o ogólnoeuropejskim zasięgu została podpisana z nowo
„Niewidzialna Ręka” w Kazimierz Office Center

Właściciel krakowskiego centrum biurowego Kazimierz Office Center - GLL Real Estate Partners - przygotował dla pracowników biurowca akcję „Niewidzialna Ręka”. Celem akcji było zwiększenie bezpieczeństwa osób, które swoją drogę do pracy przemierzają rowerem poprzez wyposa
Magazyn Klif drugim najlepszym custom publishing w Polsce

Złote Szpalty Roku zostały przyznane Magazynowi Mody Klif w 2016 roku, a w poprzednich latach magazyn otrzymał liczne wyróżnienia. Podczas tegorocznej jubileuszowej X Gali Power of content marketing jurorzy nagrodzili to wydawnictwo brązową nagrodą. O palmę pierwszeństwa Klif walczył z dwoma innymi centrami handlowymi, krakowską Bonarką i Posnanią. Złota nie przyznano.
Znane Polki na Dzień Praw Kobiet w Atrium Tower

Od 5 marca zdjęcia i krótkie biogramy m.in. Marii Skłodowskiej – Curie, Wandy Rutkiewicz czy Wisławy Szymborskiej zawisły w holu i windach biurowca Atrium Tower. W ten sposób właściciel biurowca chce przybliżyć sylwetki Polek, które stały się symbolami kultury, nauki czy sztuki oraz celebrować Międzynarodowy Dzień Praw Kobiet przypadający 8 marca.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.