Green2Day, jeden z najciekawiej zlokalizowanych wrocławskich biurowców, otwiera się na nowych najemców. Standard zarządzania i wnętrza w budynku zaprojektowanym przez Zbigniewa Maćkowa mają zachęcać do bezpiecznego i komfortowego powrotu do biur po czasie home office. W ostatnich tygodniach biurowiec zyskał nową identyfikację wizualną i stronę internetową.
Green2Day to biurowiec, który jest bardzo wysoko oceniany przez swoich najemców. Osoby, które tu pracują lubią to miejsce i poniekąd się z nim identyfikują. Wykorzystując tę obserwację, chcieliśmy podkreślić jego charakter rozwijając historię Green2Day w postaci zupełnie nowej, wyrazistej identyfikacji wizualnej, nowej strony www, zdjęć czy filmów kręconych z drona. Nasze podejście pozwoli nam nie tylko lepiej zarządzać tym, jak pracuje i funkcjonuje się w budynku, ale też pokazywać nieruchomość na zewnątrz i docierać do nowych najemców.
Justyna Magrzyk–Flemming, Head of Marketing&PR, BNP Paribas Real Estate