Nieruchomości handlowe w cieniu inflacji

Pogarszające się wskaźniki koniunktury gospodarcze, inflacja, która miała się wypłaszczać, ale nadal szybko rośnie, a w związku z tym dalszy spadek siły nabywczej, to najważniejsze czynniki kształtujące obraz rynku nieruchomości handlowych w trzecim kwartale roku. Po raz...
Handel czyli sektor nieustannych zmian

Ponad 100 tys. m kw. nowej powierzchni handlowej pojawiło się na rynku między początkiem kwietnia i końcem czerwca. Więcej niż 50% stanowiły mniejsze formaty handlowe. Drugi kwartał, obok parków handlowych, należał także do centrów typu convenience. W analizowanym okresi...
Handel: dobrze cię widzieć!

Między pandemią, wojną, rosnącymi cenami i coraz częściej pojawiającymi się przestrogami przed recesją – w takich warunkach przyszło funkcjonować rynkowi nieruchomości handlowych w pierwszym kwartale 2022 roku. Autorzy cyklicznego raportu z BNP Paribas Real Estate Poland...
Handel powoli odżywa

W minionych dwunastu miesiącach nieruchomości handlowe starały się nadrabiać straty z pierwszego roku pandemii. Podsumowując 2021 rok na rynku nowoczesnych powierzchni handlowych, eksperci BNP Paribas Real Estate Poland wskazali na kilka kluczowych dla sektora zjawisk, w...
Positive reopening of retail– “At A Glance – Poland’s modern retail market, Q2 2021”

Awaiting the reopening of shops and service outlets to go shopping at traditional brick-and-mortar stores, positive footfall results achieved by most shopping centres in May, opening of a second Primark store with a third one in the pipeline, plus a strong debut of a new...
Dobry restart handlu– raport "At A Glance – Rynek nowoczesnego handlu w Polsce II kw. 2021"

Oczekiwanie konsumentów / klientów z zakupami stacjonarnymi na ponowne otwarcie sklepów i lokali usługowych, optymistyczne wyniki odwiedzalności większości centrów handlowych w maju, otwarcia drugiego i zapowiedź otwarcia trzeciego Primarka i mocny debiut nowego, polskie...
Pierwszy kwartał 2021 pod znakiem małych centrów handlowych, nowych trendów i e-commerce

Branża handlowa w 2021 r. stanęła przed kolejnym wyzwaniem: rząd planował wprowadzić nową formę pomocy dla sklepów i lokali usługowych: 80 procentową obniżkę czynszu podczas zamknięcia sklepów w galeriach handlowych oraz 50 procentową przez trzy miesiące po jego zakończe...
Sektor nowoczesnego handlu przechodzi ciężki test, fundamentalne zmiany stają się faktem

Rok 2020 na rynku nieruchomości handlowych w Polsce, ale również w skali globalnej, został zdominowany przez pandemię COVID-19. Branża modowa oraz rozrywkowo-gastronomiczna w największym stopniu odczuły skutki kilkukrotnych „lockdownów” oraz obostrzeń sanitarnych. 
Pandemia przyspieszyła zmianę zachowań konsumentów, sektor handlowy przechodzi trudny egzamin

Pandemia COVID-19 przyspieszyła tempo zmian behawioralnych w stylu życia ludzi na całym świecie, w sposobie w jaki: pracują, jedzą, komunikują się, bawią, uczą, spędzają czas wolny czy robią zakupy. Nowa rzeczywistość wpłynęła w dużym stopniu na handel i zwyczaje zakupow...
Turawa park odnotował 16-procentowy wzrost sprzedaży detalicznej i 12,5-procentowy współczynnik odwiedzalności na koniec III kwartału 2022 r.

Całkowite obroty najemców w Centrum Handlowym Turawa Park (Opole, Polska) wzrosły do 16% na koniec III kwartału 2022 r. w porównaniu z rokiem 2021. Ponadto, w ciągu całego roku odnotowano 12,5% współczynnik odwiedzalności. 
Nieruchomości handlowe w cieniu inflacji

Pogarszające się wskaźniki koniunktury gospodarcze, inflacja, która miała się wypłaszczać, ale nadal szybko rośnie, a w związku z tym dalszy spadek siły nabywczej, to najważniejsze czynniki kształtujące obraz rynku nieruchomości handlowych w trzecim kwartale roku. Po raz...
Handel czyli sektor nieustannych zmian

Ponad 100 tys. m kw. nowej powierzchni handlowej pojawiło się na rynku między początkiem kwietnia i końcem czerwca. Więcej niż 50% stanowiły mniejsze formaty handlowe. Drugi kwartał, obok parków handlowych, należał także do centrów typu convenience. W analizowanym okresi...
Handel: dobrze cię widzieć!

Między pandemią, wojną, rosnącymi cenami i coraz częściej pojawiającymi się przestrogami przed recesją – w takich warunkach przyszło funkcjonować rynkowi nieruchomości handlowych w pierwszym kwartale 2022 roku. Autorzy cyklicznego raportu z BNP Paribas Real Estate Poland...
Handel powoli odżywa

W minionych dwunastu miesiącach nieruchomości handlowe starały się nadrabiać straty z pierwszego roku pandemii. Podsumowując 2021 rok na rynku nowoczesnych powierzchni handlowych, eksperci BNP Paribas Real Estate Poland wskazali na kilka kluczowych dla sektora zjawisk, w...
Positive reopening of retail– “At A Glance – Poland’s modern retail market, Q2 2021”

Awaiting the reopening of shops and service outlets to go shopping at traditional brick-and-mortar stores, positive footfall results achieved by most shopping centres in May, opening of a second Primark store with a third one in the pipeline, plus a strong debut of a new...
Dobry restart handlu– raport "At A Glance – Rynek nowoczesnego handlu w Polsce II kw. 2021"

Oczekiwanie konsumentów / klientów z zakupami stacjonarnymi na ponowne otwarcie sklepów i lokali usługowych, optymistyczne wyniki odwiedzalności większości centrów handlowych w maju, otwarcia drugiego i zapowiedź otwarcia trzeciego Primarka i mocny debiut nowego, polskie...
Pierwszy kwartał 2021 pod znakiem małych centrów handlowych, nowych trendów i e-commerce

Branża handlowa w 2021 r. stanęła przed kolejnym wyzwaniem: rząd planował wprowadzić nową formę pomocy dla sklepów i lokali usługowych: 80 procentową obniżkę czynszu podczas zamknięcia sklepów w galeriach handlowych oraz 50 procentową przez trzy miesiące po jego zakończe...
Sektor nowoczesnego handlu przechodzi ciężki test, fundamentalne zmiany stają się faktem

Rok 2020 na rynku nieruchomości handlowych w Polsce, ale również w skali globalnej, został zdominowany przez pandemię COVID-19. Branża modowa oraz rozrywkowo-gastronomiczna w największym stopniu odczuły skutki kilkukrotnych „lockdownów” oraz obostrzeń sanitarnych. 
Pandemia przyspieszyła zmianę zachowań konsumentów, sektor handlowy przechodzi trudny egzamin

Pandemia COVID-19 przyspieszyła tempo zmian behawioralnych w stylu życia ludzi na całym świecie, w sposobie w jaki: pracują, jedzą, komunikują się, bawią, uczą, spędzają czas wolny czy robią zakupy. Nowa rzeczywistość wpłynęła w dużym stopniu na handel i zwyczaje zakupow...
1
2