Dział handlowy rozbudowuje kompetencje

Retail

Dział handlowy rozbudowuje kompetencje

Dział doradztwa w zakresie powierzchni handlowych BNP Paribas Real Estate Poland rozbudowuje dotychczasowe kompetencje i ofertę o kompleksową platformę – RAM (Retail Active Management) – wspierającą najemców, deweloperów, inwestorów i zarządców. Pracami RAM, ukierunkowanymi na strategiczne doradztwo w zakresie projektów handlowych, pokieruje Fabrice Paumelle.

Handel jest jednym z najszybciej zmieniających się sektorów gospodarki. Eksperci BNP Paribas Real Estate Poland zgodnie podkreślają, że jest także papierkiem lakmusowym trendów będących wypadkową wpływu przede wszystkim Internetu, mediów społecznościowych i usieciowienia relacji, a także globalizacji i rosnącego znaczenia lokalnych kontekstów. Dynamika zmian w sektorze wymaga przemodelowania sposobu myślenia o rozwoju handlu i znacznie szerszego spojrzenia.

Wielopłaszczyznowość zmian w handlu pociąga za sobą konieczność znacznie szerszego niż dotychczas spojrzenia zarówno na sam sektor jak i na otoczenie. Nowa metodologia pracy jaką proponujemy naszym partnerom w ramach RAM jest tego wyrazem. Chcemy wykorzystać bogate doświadczenia ekspertów reprezentujących różne obszary rynku, ich umiejętności czytania krajowego i zagranicznych rynków, a także umiejętność przewidywania trendów. W handlowej grze mój zespół będzie odgrywać rolę typowego rozgrywającego playmakera. Pomocnika o doskonałym przeglądzie pola i podaniu, szybko podejmującego decyzję, a do tego skutecznego.

Fabrice Paumelle, Head of Retail, Europa Środkowo-Wschodnia, BNP Paribas Real Estate Poland

Głównym założeniem metodologii RAM jest całościowa analiza i doradztwo w projektach handlowych, przy wykorzystaniu kompetencji pozostałych linii biznesowych BNP Paribas Real Estate Poland. Kierowany przez Fabrice'a Paumelle zespół będzie odpowiedzialny za koordynację prac przy projektach handlowych z działami m.in. Zarządzania Nieruchomościami, Rynków Kapitałowych, Wycen oraz Analiz i Doradztwa.
RAM jest kompleksową platformą wspierającą m.in. najemców w optymalnym wykorzystaniu potencjału marek którymi zarządzają w konkretnych lokalizacjach, zarządców w budowaniu wartości obiektów i inwestorów w procesach sprzedaży i zakupów aktywów. W pracy operacyjnej RAM będzie również wsparciem na wielu płaszczyznach dla zespołu odpowiedzialnego za komercjalizację obiektów, kierowanego przez Natasę Mikę.
Załączniki

Pobierz wszystkie

Paumelle Fabrice

grafika | 5,06 MB

Pobierz
Powiązane artykuły
Retail department expands its competences

The retail consultancy department of BNP Paribas Real Estate Poland, extends its competences and offers with a fully comprehensive platform RAM (Retail Active Management). It will support retailers, developers, investors and managers. The scope of activities of the new department that focuses on strategic consultancy, will be led by Fabrice Paumelle.
Retail sector in pursuit of top form

The record breaking era for the domestic retail sector is over now. The market is shaped by e.g. limited supply, increased competition, growth of e-commerce and the aftereffects of the ban on Sunday trading. As pointed out by experts at BNP Paribas Real Estate Poland, in H1 2018 developers operating on the Polish market completed and delivered approx. 191 000 sqm of modern retail space, out of which 110 000 sqm appeared on the market between April and June. As expected, further 300 000 sqm of new supply will be delivered by the end of the year.
Sektor handlowy w pogoni za najwyższą formą

W krajowym sektorze handlowym skończyła się era bicia rekordów. Rynek kształtowany jest m.in. przez ograniczoną podaż, wzrost konkurencji, wzrost znaczenia e-handlu i skutki niedzielnego zakazu handlu. Jak wyliczają eksperci BNP Paribas Real Estate Poland, w I połowie 2018 r. deweloperzy działający nad Wisłą dostarczyli około 191 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej, z czego 110 tys. mkw. pojawiło się na rynku od kwietnia do końca czerwca. Zgodnie z przewidywaniami, do końca roku można spodziewać się dodatkowych 300 tys. mkw. nowej podaży.
Rynek magazynowy w rozkwicie, deweloperzy stawiają na nowe lokalizacje

Rynek magazynowo - logistyczny w Polsce przeżywa prawdziwy rozkwit. Tylko w ubiegłym roku, całkowita ilość nowoczesnej powierzchni magazynowej powiększyła się o 21%. Dane z pierwszych trzech miesięcy 2018 r. pokazują, że rynek nie zwalnia.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.