Dom Mody KLIF doceniony został za kampanię PR, z kolei Magazyn Klif wyróżniono w gronie magazynów custom publishing. Oba projekty realizowane były pod okiem ekspertów marketingu z Działu Zarządzania Nieruchomościami BNP Paribas Real Estate Poland, który zarządza Domem Mody Klif w Warszawie i Galerią Klif w Gdyni.
Warszawski Dom Mody Klif od lat trzyma rękę na pulsie światowej mody i najnowszych trendów.
Zaproszenie po raz pierwszy do Polski Lynn Yaeger, która jest bardzo charakterystyczną osobowością, było odważną decyzją. Tym bardziej cieszymy się z efektów tego niecodziennego spotkania i przyznanego wyróżnienia w ramach PRCH Retail Awards.Magazyn Klif to część szerszej strategii content marketingowej. Tworzony z ogromną dbałością o detale, dostarcza klientom warszawskiego oraz gdyńskiego Klifu najwyższej jakości unikalny kontent fashion.
Zaproszenie po raz pierwszy do Polski Lynn Yaeger, która jest bardzo charakterystyczną osobowością, było odważną decyzją. Tym bardziej cieszymy się, z efektów tego niecodziennego spotkania. Nasz magazyn tworzymy z ogromną dbałością, tak aby inspirował i doceniał czytelnika. Dziś, mając za sobą 50 wydań, wiemy, że magazyn jest niemal submarką, której wizytówką i znakiem rozpoznawczym jest jego charakterystyczny styl, interesujące treści i własne sesje zdjęciowej
Anna Muszyńska-Gniado, Dyrektor ds. Marketingu z Działu Zarządzania Nieruchomościami, BNP Paribas Real Estate