MOZAIKA to nowo powstała marka obiektów codziennych zakupów i usług, w ugruntowanych i atrakcyjnych lokalizacjach na terenie Polski. Wraz z premierą 2 grudnia 2021 r. w Krakowie MOZAIKA zaprezentowała swoją szeroką ofertę, która jest atrakcyjna dla zróżnicowanej grupy odbiorców, pośród których są zarówno sieci handlowe, jak i ostateczni klienci.
Redefiniujemy miejsca, które od lat wpisane są w tkankę dzielnicy oraz reagujemy na ciągłe zmiany nawyków zakupowych. To duża odpowiedzialność i wyzwanie, ponieważ zmieniamy projekty z komercyjną historią i nadajemy im zupełnie nowe życie. Wspólnie z mieszkańcami odkrywamy na nowo funkcjonalność lokalizacji, podkreślamy nowe możliwości, wprowadzając marki, które wcześniej nie były dostępne w okolicy. Cieszy nas, gdy widzimy duże zainteresowanie klientów tym, co może ich zaskoczyć, w miejscu, które naprawdę dobrze znają
Fabrice Paumelle, Head of Retail, BNP Paribas Real Estate Poland
W procesie zmian lokalny zespół 4FI wspierany był przez BNP Paribas Real Estate Poland, który odpowiada za wynajem i zarządzanie nieruchomościami. Oprócz Krakowa grupa posiada w Polsce około 100 000 m kw. powierzchni handlowej.
Centra codziennych zakupów, takie jak MOZAIKA, cieszą się coraz większą popularnością. Doskonale wpisują się w nowe oczekiwania polskich klientów i są bezpośrednią odpowiedzią na ich nawyki zakupowe. Współczesny klient wysoko ocenia wygodę, wielkość i ogólną ofertę kompaktowych obiektów handlowych, które wystarczają do zaspokojenia ich rozszerzonej listy codziennych potrzeb. Ich wzorcami są znane sieci sklepów o ugruntowanej wartości oraz dobrze rozpoznawalne marki gwarantujące satysfakcję z zakupów. Z myślą o takich klientach otworzyliśmy krakowską MOZAIKĘ
Radosław Trzepla, Head of Polish Operations, 4FI
Stworzyliśmy dla tego obiektu zupełnie nową jakość komercyjną, angażującą mieszkańców Krakowa. To ogromna zmiana dla tego miejsca. Dodatkowo jego atutem jest duże zróżnicowanie oferty handlowej i umiejętne połączenie znanych marek sieciowych z lokalnymi najemcami, którzy w takiej mozaice czują się jak w domu
Michal Pszkit, Member of Management Board and Head of Property Management Department, BNP Paribas Real Estate Poland
MOZAIKĘ Kraków tworzą:
Gastronomia: Krakowskie Wypieki, Piekarnia Gruzińska, Piekarnia Strusinianka, Bistro Grande, Route 66 (burgery/sałatki)
Zdrowie i uroda: drogeria Rossmann, apteka DR Max, MIB OPTIC (optyk), Toto Hair (artykuły fryzjerskie).
Akcesoria mobilne i operatorzy komórkowi: T-Mobile, Orange, Play, Liberty, Teletorium.
Moda/ obuwie: Szachownica, Deichmann.
Usługi: pralnia EBS, kwiaciarnia La Flor, kantor – lombard, Mister Minit (serwis/naprawy).
Salonik prasowy Inmedio.
Bank Pekao.
O FIRMIE 4FI
O BNP PARIBAS REAL ESTATE
Dzięki unikalnym kompetencjom BNP Paribas Real Estate Poland działa w Polsce i w regionie w obecnej formie od 2010 roku. BNP Paribas Real Estate Poland opiera się na własnych kwalifikacjach, wiedzy ponad 90-osobowego zespołu ekspertów i wyższej kadry zarządzającej. Umiejętnie łączy globalne doświadczenia z doskonałą znajomością lokalnej specyfiki i dynamicznie zmieniających się rynków. Celem firmy jest tworzenie wartości dodanej we wszystkich projektach realizowanych na rzecz klientów.