BNP Paribas Real Estate zarządzała procesem rebrandingu centrów Pradera

Zarządzanie Nieruchomościami

BNP Paribas Real Estate zarządzała procesem rebrandingu centrów Pradera

Dział Zarządzania Nieruchomościami agencji BNP Paribas Real Estate Poland przeprowadził proces rebrandingu centrów handlowych, które niedawno zmieniły właściciela z IKEA Centres Polska na fundusz Pradera. Nowa nazwa i nowa identyfikacja wizualna pojawiła się w polskich i niemieckich lokalizacjach.

Kompleksowy rebranding to jeden z filarów strategii dla portfela, która - wspierana przez aktywne zarządzanie i odpowiedni dobór najemców - ma na celu wzmocnienie pozycjonowania obiektów i maksymalne wykorzystanie ich potencjału. Dużą wagę przywiązujemy do tego, w jaki sposób nasze centra komunikują się z dotychczasowymi i potencjalnymi klientami. To obszar, który z perspektywy bardzo dynamicznych zmian zachowań i upodobań konsumenckich, będzie odgrywał coraz większą rolę

Mark Richardson, Dyrektor, Pradera

Zmiana nazwy i identyfikacji wizualnej jest kluczowym elementem dalszych, długofalowych działań marketingowych. Centra o nowej nazwie i w nowej oprawie graficznej przez wiele lat zyskały liczne grono klientów, którzy doceniają nie tylko mocne, dobrze dobrane grono najemców i komplementarność oferty, ale także lokalizację i wygodę robienia zakupów. Klienci odwiedzający Homeparki w nowej odsłonie docenią także intuicyjne systemy informacji wizualnej, które ułatwią poruszanie się po konkretnych obiektach.

Z naszej perspektywy, proces, który koordynowaliśmy i przez który bardzo sprawnie przeszliśmy wspólnie z inwestorem pokazuje, że w wypracowaniu najlepszego rozwiązania pomaga dialog, ale też różne punkty widzenia. Z jednej strony właściciela, który chce realizować w oparciu o swoją strategię konkretne cele biznesowe, z drugiej strony zarządcy nieruchomości, który potrafi patrzeć na zmiany i rozwój w szerszej perspektywie czasowej uwzględniając obowiązujące i przyszłe trendy i mikrotrendy. Cieszę się, że udało nam się stworzyć ramy komunikacji wizualnej dla obiektów funkcjonujących w różnych krajach i różnych społecznościach lokalnych, z rozmaitymi potrzebami i nawykami

Michał Pszkit, dyrektor działu Property Management, BNP Paribas Real Estate Poland

Nowe pozycjonowanie projektów z portfolio Pradera i sam proces rebrandingu ma za zadanie wspierać aktywne zarządzanie kompleksami, które pozwoli w jeszcze większym stopniu wykorzystać potencjał rozwojowy poszczególnych Parków Handlowych.
Załączniki

Pobierz wszystkie

HOMEPARK Targówek.jpg

grafika | 5,7 MB

Pobierz
HOMEPARK Janki.jpg

grafika | 4,67 MB

Pobierz
Michał Pszkit

grafika | 6,61 MB

Pobierz
Powiązane artykuły
„Niewidzialna Ręka” w Kazimierz Office Center

temu

Właściciel krakowskiego centrum biurowego Kazimierz Office Center - GLL Real Estate Partners - przygotował dla pracowników biurowca akcję „Niewidzialna Ręka”. Celem akcji było zwiększenie bezpieczeństwa osób, które swoją drogę do pracy przemierzają rowerem poprzez wyposa
Klif z dwoma wyróżnieniami na Gali PRCH Retail Awards

temu

Dom Mody KLIF doceniony został za kampanię PR, z kolei Magazyn Klif  wyróżniono w gronie magazynów custom publishing. Oba projekty  realizowane były pod okiem ekspertów marketingu z Działu Zarządzania  Nieruchomościami BNP Paribas Real Estate Poland, który zarządza Domem  Mody Klif w Warszawie i Galerią Klif w Gdyni.
Magazyn Klif drugim najlepszym custom publishing w Polsce

temu

Złote Szpalty Roku zostały przyznane Magazynowi Mody Klif w 2016 roku, a w poprzednich latach magazyn otrzymał liczne wyróżnienia. Podczas tegorocznej jubileuszowej X Gali Power of content marketing jurorzy nagrodzili to wydawnictwo brązową nagrodą. O palmę pierwszeństwa Klif walczył z dwoma innymi centrami handlowymi, krakowską Bonarką i Posnanią. Złota nie przyznano.
Znane Polki na Dzień Praw Kobiet w Atrium Tower

temu

Od 5 marca zdjęcia i krótkie biogramy m.in. Marii Skłodowskiej – Curie, Wandy Rutkiewicz czy Wisławy Szymborskiej zawisły w holu i windach biurowca Atrium Tower. W ten sposób właściciel biurowca chce przybliżyć sylwetki Polek, które stały się symbolami kultury, nauki czy sztuki oraz celebrować Międzynarodowy Dzień Praw Kobiet przypadający 8 marca.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.