Modernizacja części biurowej Kupca Poznańskiego rozpoczęta

Office

Modernizacja części biurowej Kupca Poznańskiego rozpoczęta

Opublikowany

Na początku października 2017 r. spółka będąca właścicielem Kupca Poznańskiego podpisała umowę z wykonawcą prac modernizacyjnych w części biurowej budynku. Planowany zakres prac obejmuje stworzenie niezależnej od części handlowej recepcji obsługującej powierzchnie biurowe, wymianę wind oraz rearanżację powierzchni wspólnych na piętrach biurowych w oparciu o projekt pracowni Kostka&Kurka. Koncepcja modernizacji została przygotowana z wykorzystaniem doświadczenia i wiedzy BNP Paribas Real Estate Poland, które jest agentem wyłącznym odpowiedzialnym za komercjalizację powierzchni w budynku jak i zarządcą nieruchomości. Zakończenie prac planowane jest na luty 2018 r.

Rozpoczęcie prac modernizacyjnych w Kupcu Poznańskim, jest kolejnym krokiem wynajmującego zmierzającym do wyjścia naprzeciw potrzebom obecnych i przyszłych najemców części biurowej. Opracowując koncepcję zmian najbardziej zależało nam na stworzeniu oddzielnych wejść do części biurowej i centrum handlowego. Niezależna recepcja, która powstanie naprzeciwko przystanku tramwajowego przy ul. Strzeleckiej, spełni to założenie. Nowe windy jak i zmodernizowane halle windowe, toalety i korytarze nadadzą tej powierzchni nową jakość.

Adrian Bojczuk, Zastępca dyrektora w Dziale Wynajmu Powierzchni Biurowych, BNP Paribas Real Estate Poland

Kupiec Poznański to kompleks biurowo-handlowy o łącznej powierzchni 20,5 tys. mkw. powierzchni najmu, z czego 10 tys. mkw. stanowi przestrzeń biurowa. Składa się z 7 kondygnacji naziemnych i jednej podziemnej, z czego trzy ostatnie przeznaczone są na pomieszczenia biurowe. Na parterze, pierwszym oraz drugim piętrze zlokalizowane są restauracje, kawiarnie i punkty usługowe. Dostęp do głównych linii komunikacji miejskiej zapewnia dobry dojazd, a na gości poruszających się własnymi środkami komunikacji czekają miejsca postojowe dla aut i rowerów zlokalizowane w garażu podziemnym.

BNPPRE Poland

@bnppre_pl

Stworzona od podstaw recepcja, nowe windy i zmodernizowane powierzchnie wspólne części biurowej już w I kw. 2018:… https://t.co/lRFN6Ueb0q

około 2 miesięcy temu

1 ulubione

1 udostępnienia

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Kupiec Poznański - wizualizacja 3

grafika | 2,35 MB

Pobierz
Kupiec Poznański dron

grafika | 155 KB

Pobierz
Kupiec Poznański - wizualizacja

grafika | 642 KB

Pobierz
Kupiec Poznański - wizualizacja 2

grafika | 396 KB

Pobierz
Kupiec Poznański - wizualizacja recepcja

grafika | 407 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Modernisation works on the office part of Kupiec Poznański has started

temu

At the beginning of this month the owner of Kupiec Poznański has signed an agreement to modernise the office part of the building. The scope of works includes a creation of reception area dedicated to office space that will be independent from the shopping centre part. Moreover new modern lifts will be introduced and common areas on the office floors will be rearranged according to design project provided by Kostka&Kurka architectural studio. The concept and scope of changes have been prepared basing on experience and knowledge of BNP Paribas Real Estate Poland who is the exclusive leasing agent of the building and its property manager. The works are scheduled to finish in February 2018.
BNP Paribas Real Estate Poland to be in charge of Centrum Franowo in Poznań

temu

A scheme from the portfolio of IKEA Centres Polska S.A. will for the first time be managed externally. Centrum Franowo, completed within 15 months and delivered to the market at the end of September this year, comprises 15 000 sqm GLA, out of which 7 500 sqm on level 0 is dedicated to retail and services, while the remaining 7 500 sqm on level +1 will be used for offices.
Kraków’s first million – regional office markets at the end of H1 2017

temu

In the first half of this year, the capital city of Lesser Poland became the second city in Poland, following Warsaw, where office stock exceeded 1 million sqm. Completion and delivery to the market at the end of June of office schemes with the total area of 61 700 sqm means that office stock in Kraków reached a volume of 1 032 700 sqm. Furthermore, authors of the report highlight the considerable increase in the volume of space under construction, which as compared to the first 6 months of 2016 is higher by 47%.
Pierwszy milion Krakowa – regionalne rynki biurowe po pierwszym półroczu 2017

temu

Stolica Małopolski w I półroczu br. została, obok Warszawy, drugim miastem w Polsce, w którym zasoby powierzchni biurowej przekroczyły milion m kw. Wraz z oddaniem do użytku na koniec czerwca biurowców o łącznej powierzchni 61 700 m kw., biurowe zasoby Krakowa osiągnęły poziom 1 032 700 m kw.. Autorzy raportu podkreślają również znaczący wzrost wolumenu powierzchni w budowie, który w porównaniu z pierwszymi 6 miesiącami 2016 roku jest wyższy o 47 proc.

Modernisation works on the office part of Kupiec Poznański has started

At the beginning of this month the owner of Kupiec Poznański has signed an agreement to modernise the office part of the building. The scope of works includes a creation of reception area dedicated to office space that will be independent from the shopping centre part. Moreover new modern lifts will be introduced and common areas on the office floors will be rearranged according to design project provided by Kostka&Kurka architectural studio. The concept and scope of changes have been prepared basing on experience and knowledge of BNP Paribas Real Estate Poland who is the exclusive leasing agent of the building and its property manager. The works are scheduled to finish in February 2018.