Pandemia wyraźnie poluzowała nasze przywiązanie do tradycyjnego sposobu robienia zakupów spożywczych. Dziś wyraźnie widać, że operatorzy e-grocery szybko odrobili pracę domową z początku 2020 roku i przepracowali temat zarówno poszerzenia oferty i dostępności produktów, ale także tego, jak sprawnie mogą być realizowane dostawy. I jeśli dodać do tego upodobania, które idą w stronę codziennych, szybkich i wygodnych zakupów robionych przez Internet, to okazuje się, że segment e-spożywczy jest kategorią z najlepszą perspektywą wzrostu w najbliższych kwartałach.
Małgorzata Fibakiewicz, Head of Business Inteligence Hub and Consultancy z BNP Paribas Real Estate
Budynki i budowle, które spełniają rolę obiektów w logistycznych, stopniowo będą uzyskiwały cechy obiektów w o ograniczonej autonomiczności działania. Oznacza to upowszechnienie bardzo zaawansowanych technologii cyfrowych, w tym rozwiązań sztucznej inteligencji
prof. Wojciech Paprocki z Katedry Biznesu w Transporcie, Szkoła Główna Handlowa